FANDOM

Reputace, či respekt je proslulost vaší postavy. Může vám poskytnout určité herní výhody ale i nevýhody. Můžete svým jménem snadno zastrašit soupeře, ovšem snadno vás identifikují nepřátelé.

Teppen (75 000 + porazit stávajícího Teppena,-): Nejsilnější delikvent na škole. Je postrachem všech delikventů včetně Top 5. Respekt z něj má celý učitelský sbor.

Pokořitel školy (60 000,-): Delikvent patřící, nebo ucházející se o post mezi Top 5 nejsilnějších delikventů na škole hned po Teppenovi. Obávají se ho všichni studenti a dokonce i téměř celý učitelský sbor.

Dobyvatel školy (45 000,-): Delikvent jenž patří mezi třeťáky za legendu. Na jeho pořážku je zapotřebí elita třeťáků.

Legendární delikvent (35 000,-): Delikvent se mezi prváky stal doslova vzorem pro ostatní delikventy. Pro obyčejné studenty je postrachem. Na jeho porážku je zapotřebí elita druháků, popřípadě ti lepší ze třeťáků. Jeho jméno má vliv i mezi průměrnými třeťáky.

Neslavný delikvent (25 000,-): Delikvent, který se stal mezi druháky obávaným přízrakem, který zná v podstatě každý. Mezi třeťáky se může řadit mezi ty lepší delikventy.

Super delikvent (15 000,-): Známý a obávaný delikvent, který si vydobyl značné jméno mezi delikventy druhého ročníku. Mezi prváky patří mezi elitu. Mezi třeťáky je známý jako dobrý delikvent.

Uznávaný delikvent (10 000,-): Delikvent známý i ve druhém ročníku, kde se může řadit mezi průměrné delikventy. V prváku se může řadit mezi ty lepší delikventy.

Delikvent (5 000,-): Mezi druháky se jedná o naprosto neznámého delikventa. Mezi prváky se však může řadit mezi ty průměrné delikventy, popřípadě je známý proto, že je součástí gangu nějakého silnějšího delikventa.

Nováček (1 000,-): V podstatě neznámý student, kterého se obávají studenti tak maximálně jedné třídy, popřípadě je známý proto, že je součástí gangu nějakého mocnějšího delikventa.

Body stanovuje PJ a nikdo jiný, přičemž ze začátku vaše postava jakožto naprosto neznámý student nebude mít žádnou reputaci. Postupem času vám můžou být přiděleny body za reputaci za následující činnosti. Je to jen orientační tabulka. Poslední slovo má pochopitelně vždy PJ, pokud si ale myslíte že na něco zapomněl a zasloužíte si větší odměnu, neváhejte se ozvat:

Bitva s velkým počtem delikventů 200,- až 700,-
Poražení delikventa stejné úrovně 300,-

Účast v souboji proti mnohem silnějšímu delikventovi

(prohra postavy)

150,-

(vítězství postavy)

500,-

Vystoupení proti mocnému soupeři

(prohra nebo útěk postavy)

300,-
Porážka silného a nebezpečného soupeře

1 000,-

2 000

Zničení průměrného gangu

1 000,- až

1 500,-

Zničení silného gangu

2 000,- až

4 000,-

Skvělý roleplaying 200,-
Terorizování studentů 300,-
Ovládnutí průměrného gangu

1 000,- až

1 500,-

Ovládnutí silného gangu

2 500,- až

5 500,-

Porážka mocné osoby

(Top 5, Studentská rada, Bacterial atd.)

4 000,- až

6 000,-