FANDOM

Leif Johansson

Leif Johansson

Jméno: Leif Johansson

Věk: 18

Výška: 194cm

Ročník: Prvák

Třída: 1-C

Rank: D

Titul: -

Skupina: SR

Charisma: 3

Leif se narodil 19. dubna před téměř 19ti lety a dostal jméno po prvním evropanovi, který vkročil na území Ameriky. Je z jedné čtvrtiny Švéd a každý rok o novoročních prázdninách jezdí do švédska za prarodiči. Nemá žádné přátele, protože je uzavřený do sebe, jedinou vyjímku tvoří jeho rodina a mistr Aikida, na které chodí každé úterý. Na základní a nižší střední škole byl nazýván šprtem, přestože se téměř neučí, jelikož má eidetickou paměť a nadání v analýzách problémů. V osmi letech se dal na Aikidó, protože byl pro své nadání šikanován. Je opatrný, protože o sobě ví, že nepatří mezi nejsilnější, ale kompenzuje si to svou inteligencí a obratností. Nesnaží se dělat ze sebe něco co není. V 10ti letech vyhrál školní vědeckou soutěž díky přesnému modelu makety jaderné hlavice, bohužel měl problém se sehnat trhavinu a štěpný materiál. Poté následovalo vyslýchání policií s přesvědčením, že je člen dětské teroristické organizace. V 15ti letech dostal Tanto, ale zatím ho nepoužívá. Mluví plynule anglicky, německy a švédsky, ale jeho nadání je spíše ve vědách přírodních, obzvláště ve fyzice a lidské anatomii. Jak bylo už řečeno, aktivně cvičí Aikidó, ale teoreticky studuje i ostatní bojové umění, aby dokázal provést funkční protiútok. Když měl jít na střední školu, vybral si tu nejbližší.

Je klidný, ale jako otec, má problémy s tím, že když se opravdu naštve, jde jen těžko zastavit, naštěstí se to často nestávalo. Nikomu se nesvěřuje a moc toho většinou nenamluví. Je věřící a vyznává bohy severského panteonu. Miluje heavy metal a obzvláště švédskou skupinu HammerFall. Nemá rád lidi co mu něco vnucují a nebo ho neustále otravují. Nemá rád hip-hop, techno, ale nemá potřebu nikoho mlátit.

Zbraně:

Techniky:

Rodina

Rodina žije klidným životem

  • Matka: Natsumi Johansson - Japonka (39) Pracuje jako prodavačka v supermarketu. Je to klidná a vyrovnaná žena.
  • Otec: Erik Johansson - Japonec/Švéd (40) Manažer japonské pobočky švédské firmy Husqvarna. Vyrovnaný člověk, ale když ho někdo vytočí, tak se probudí severská krev a těžko se zastavuje.