Zde naleznete přibližné ceníky za nejrůznější věci, které budete mít příležitost koupit nebo ukrást a prodat. Pro zajímavost, vaše postavy mají ze začátku asi 200,-

Zbraně

Zbraně jsou na škole zakázány a tak učitelé většinou danou zbraň zabaví dřív, než ji může postava použit. To se však dá obejít několika způsoby. Zaplatit školní daň za zbraň, která činí 8 000,- na půl rok, nebo 16 000,- na celý školní rok. Získat titul Pokořitel školy. Nebo si ji šikovně schovávat.

Nízká úroveň ( 500,-) Zbraně, které jsou vyrobené z obyčejných předmětů. Například speciálně zostřené tužky prodávající se po 100ks. Také sem patří teleskopy, boxery.

Tréninkové zbraně (1000,-): Jak již název napovídá, jedná se o zbraně určené na trénink, jako je například Bokken. Tyto zbraně mají při častém používání malou výdrž a proti skutečným zbraní nevydrží.

Zbraň (25 000,-): Obyčejná zbraň jako jsou například katany, shurikeny (50ks), či jiné vrhací zbraně.

Obyčejné obchody

Lékárnička (1000,-): Lékárnička se základními potřebami pro ošetření ran pro 1 člověka.

Lékárnička delux (5 000,-): Zásoby vystačí pro 10 pacientů.

Běžné jídlo (100,-): Množství jídla, které potřebuje jeden člověk na oběd.

Běžné oblečení (1000,-) Běžný kus oblečení jako jsou kalhoty, tričko atd.

Školní pomůcky (200,-) Kružítka, tužky, nové učebnice....

Balíček schování: (3 800,-) Díky tomuto balíčku může postava schovat různé předměty, či zbraně před učiteli.

Obchod s omamnými látkami

Strach (12 000,-) Droga, po které nebude mít postava na určitou dobu strach. Často se používá při tréninku, aby postava neměla strach ze zranění, címž se trénink mnohem urychlí

Odvaha (10 000,-) Dokáže po určitou dobu mnohonásobně zvýšit sílu Yuuki a tím efektivněji kombinovat schopnosti. Bohužel při častém užívání se vytváří závislost.

Procitnutí (25 000,-) Po použití této drogy postava probudí své Yuuki nehledě na úroveň. Násilím vyvolané Yuuki je mnohem více nestabilní a jeho trénink je náročnější. Také po použití drogy postava stráví dva týdny na marodce.

Bolest (5 000,-) Postava je přesvědčena, že necítí žádnou bolest. Tento efekt trvá deset minut. Po druhém použití, se vytváří silná závislost. Pokud si postava nedodá drogu, každé zranění bude každným dnem pětkrát tak nesnesitelným jak bylo předchozí den. Odvikačka stojí8 000,-

Možnosti výdělku

Bylo by ode mě nespravedlivé ukázat vám spoustu krásných věcí, za které můžete utrácet a nedat vám nic, co by jste utratit mohly a tedy zde máte možnosti výdělku:

Poctivá práce:1 000,- až 2 000,-

Kapesní zlodějna: 500,- až 1 200

Okradení gangu: 500,- až 1 500,-

Okradení klubu: 1 000,- až 3 000,-

Klubové aktivity: 800,- až 3 000,-

Testy

Prodej informací: 500,- až 4 000,-

Berte to jen jako orientační informace, poslední slovo má vždy Pj.

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.