FANDOM

Vědecky nevysvětlitelná věc, která dodává uživateli speciální schopnosti. Síla Yuuki je ovlivněna odvahou postavy, takže postavy, které často utíkají z boje mají menší šanci na ovládnutí této schopnosti. Normálně se tato schopnost dá získat mezi D a C rankem po opravdu náročném tréninku, či boji. Avšak speciální drogy, nebo opravdu psychicky náročné situace dovolují vyvolat Yuuki i na ranku E, ale schopnost je nestálá.

(videa berte jen jako pro lepší pochopení této schopnosti)
Iluze

Iluze

Yomi: Tento druh Yuuki dodává uživateli nadpřirozenou sílu, super rychlost, absorbovat, či automaticky odrážet jakýkoliv útok, dostat nepřítele do iluze. Yomi je ze všech druhů nejrozšířenější, ale i nejslabší.

BanKai

BanKai

Tsutsu: Druh Yuuki, který je založen na zbraních. Zbraně si můžete buď vyvolávat (Tomoe Mami z Mahou Shoujo Madoka Magica), nebo je různě posilovat (například seknout na dálku, zostřit čepel tak, že čepel rozsekne téměř vše) Na A-ranku je uživatel schopen vyvolat jednu speciální zbraň.

Devil Fruits

Devil Fruits

Youkai: Poskytuje uživateli ovládat určitý element a z části se na něj může přeměnit. Tento druh je velmi těžké ovládnout, ba dokonce i někteří z ranku B mají problém plně ovládnout tento druh Yuuki. Avšak po ovládnutí této schopnosti, dává uživateli plnou kontrolu nad daným elementem s téměř neomezenou zásobou energie daného elementu.